уторак, 19. новембар 2013.

Luna,moja mala kuca


Luna,moja mala kuca 


Sibirski haski je pas srednje velicine,koji pripada porodici spiceva,i poreklom je iz istocnog Sibira. Njegovo krzno moze bidi crno-belo,sivo-bele ili cak crveno-bele boje. Dok boja ociju moze biti plava,sto je karakteristicno za ovu rasu,ali i smedja. Oci im nemoraju biti iste boje . On je bliski rodjak aljaskog malamuta i samojeda. Zivi od 13 do 15 godina. Ja imam sibirskog haskija,dobila sam je kada je imala samo mesec ipo dana. Ona se zove Luna (ime smo se svi dogovorili kako da joj damo) ona je mala slatka kuca koja voli da se mazi i igra.


Ovo je Luna, tj.takva je bila kada sam je dobila (mozda malo manja,posto je slika slikana par nedelja kasnije).

.

Sada je jako porasla i ima tri ipo meseca. Danas,kada je opalo lisce, i svi se spremaju za zimu,ona obozava da skace i juri se kroz lisce. Naravno,i sada kada je porasla ona idalje voli da se mazi kao mala maca...

Нема коментара:

Постави коментар